zondag 8 maart 2015

Een Jozefien voor Josefien... Toepasselijk niet?

Mijn metekind werd 18 vorige week en dat moet gevierd worden;een cadeautje mag uiteraard niet ontbreken!

18 jaar meter zijn... Het doet toch wat met mij! Zo blij met de kansen die ik kreeg om dicht bij Josefien te staan. Hopelijk komen er nog ontelbare mooie momenten bij,  naast al die toffe herinneringen die ik nu al koester! 


Tassen naaien altijd leuk. 
Ik baseerde me op de Jozefien uit 'Mijn tas' maar volgde de handleiding niet stap voor stap. Groot worden ;-) 


k werkte met donkerbruin leder en het mooie stofje van Soft Cactus gebruikte is als voering. Ik werkte de rits in voor de eerste keer en ben best tevreden. 


De magneet aan de sluiting is zoals steeds erg sterk. Welk trucje gebruiken jullie om het wat minder sterk te maken? Ik probeerde al met kleurloze nagellak maar vind het nog steeds wat te...



De gouden paspel maakt het geheel af.


Beide stoffen vond ik bij Stoffen Van Leuven! De paspel vond ik op een beurs.

Fournituren : Veritas




Geen opmerkingen:

Een reactie posten