maandag 16 maart 2015

Geluk!

Er was eens een mama, die heel graag naaide. Op een zondag in maart kreeg ze, zomaar, een cadeau van haar man. Ze kon haar ogen niet geloven... Ze mocht tijdens het opendeurweekend bij Mertens een overlock gaan kiezen. Hoe ongelooflijk super is dat!


Het werd een Bernina 800DL! 

Uiteraard ging ik al aan de slag. Het zou het makkelijkste en het snelst geweest zijn indien ik terug een trui voor Simon zou maken, maar ik tekende voorbeeldig een patroon voor een leather sweater op maat van Emma. Ik moet toegeven dat de aanpassingen nog niet aangepast zijn op het patroon dus toch niet zo voorbeeldig. ;-)

Het leder werd vervangen door dezelfde sweaterstof. De stof is grijs met spikkeltjes zilver er in verwerkt. Ideaal voor een pubermeisje. 






Zalig die afwerking! Zoooo blij met mijn overlock! 

De stof en de boordstof vond ik bij Mertens... Net als de overlock. 

Wist je dat je bij aankoop van een machine ook een cursus cadeau krijgt? In juni ga ik twee voormiddagen de verschillende mogelijkheden van mijn machine ontdekken! 


Tot slot nog eentje om af te sluiten! 







7 opmerkingen: