zaterdag 23 mei 2015

Naaien voor een ander

is toch steeds een grotere uitdaging dan naaien voor jezelf!
Smaken, kleuren, ... Iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Gelukkig maar! Maar dat heeft ook zijn nadelen; zeker voor een grote twijfelaar als ik. (Toch op zo'n vlak)

Ik ging op stoffenjacht in het dorp naast ons en vond mijn goesting  en hopelijk ook naar haar smaak. 
Het blijft zalig zo'n grote stoffenwinkel vlakbij! 

Ik maakte uit 'Mijn Tas' de Leonie voor de verjaardag van mijn schoonzus. Hoop dat ze er blij mee is en veel geniet van zal hebben. 

Het werd een lederen versie met een fonkelend okergeel stofje. Daardoor krijgt de tas net dat tikkeltje meer! 







Stoffen: bruin (nep)leder
Fonkelend okergele stof: Beau monde - Robert Kaufman

Beiden van bij Stoffen van Leuven, net als de fournituren. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten